עיצוב מטבחים

4 (1)
קטלוג מטבחים

עיצוב מטבחים עבורנו הוא עולם שלם ועשיר המאפשר לנו לממש חלומות שלכם ולתכנן עבורכם את המטבח המושלם. אנו מציעים קשת רחבה של עיצובים וסגנונות תוך שימת לב וירידה לפרטים הקטנים ביותר על מנת לספק לכם מטבח מתקדם עם משטחי עבודה נוחים ויעילים ועם פתרונות אחסון חכמים ומתקדמים. חברת מטבחי Beno– עיצוב מטבחים קיימת כבר כשלושה עשורים והניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו להציע לכם מטבח מעוצב בהתאמה אישית מלאה.

מטבח מעוצב מכל הלב
כחברה מובילה בענף אנו מתחייבים למטבחים מעוצבים מכל הלב ולפתרונות חדשניים וייחודיים. אנו מלווים אתכם לכל אורך תהליך רכישת המטבח, החל משלב הסקיצות וההדמיה הממוחשבת, דרך שלב הייצור ועד להתקנת המטבח בביתכם, לשביעות רצונכם המלאה. אנו קשובים לצרכיי הלקוחות ומתכננים את מטבח החלומות שלכם בהתאמה מלאה לאורח חייכם, להרגלי הבישול והאירוח שלכם, לקונספט עיצובי של שאר חלקי הבית, ובהתאם למידות מדויקות תוך ניצול מרבי של חלל המטבח.
קשת רחבה של עיצובים
חברת טב מטבחים מעוצבים מזמינה אתכם ליהנות מקשת רחבה של עיצובי מטבחים, אנו מתמחים בין היתר בתכנון מטבח מודרני, מטבח כפרי, מטבח פרובנס ואי למטבח. נשמח להציג בפניכם מגוון עצום של מטבחים מעוצבים באולם התצוגה שלנו או בעת פגישה בביתכם. את המטבחים אנו מייצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים, אנו עושים שימוש במגוון סוגי עץ ומשלבים זכוכית ונירוסטה לפי בחירתכם וטעמכם האישי.
מטבחים אקסקלוסיביים בסטנדרט גבוה
מטבחים מעוצבים של Beno-Kitchens מציעים לכם מגוון רחב של דגמים ייחודיים למטבח האמריקאי. מטבחים איכותיים מחומרים מעולים ופתרונות אחסון מפתיעים. להצעת מחיר כתבו לנו: