משטחי קוריאן

קטלוג מטבחים
עולם העיצוב עובר מהפכה ועיצוב משטחים בבית וגם במקומות ציבוריים עובר להיות המגרש הביתי של משטח קוריאן. הם בכל מקום וממש בצדק. החדירה של הקוריאן לשוק נעשתה בהדרגה מהרגע שפותח על ידי חברת DuPONT ב-1967. קוריאן הוא חומר חזק במיוחד, עמיד, יעיל, בלתי חדיר בעל כמעט אינסוף יתרונות, למרות יתרונותיו לקח זמן לשוק השמרני להתרגל אילו [
ולהעדיף אותו על פני השיש המסורתי, למרות כל יתרונותיו הבולטים. הקוריאן ניתן לעיצוב כמעט בכל צורה, הוא יפה לעין, נעים למגע, בעל אין סוף צבעים ומרקמים ויותר מכל הוא עמיד, סטרילי ולא נשרט. כל התכונות האלה הופכות אותו לאידיאלי למשטחי עבודה, למטבחים ולאמבטיות והקוריאן אכן לוקח את ההובלה. חברת  Beno-Kitchens עיצוב מטבחים עובדים עם משטחי קוריאן ומקפידים להתאים אותם לעיצוב ולסגנון הכולל של במטבח.
משטחי קוריאן – בריאות
היתרון המהותי ביותר של קוריאן טמון בהיבט הבריאותי – קוריאן הוא חומר בלתי חדיר לנוזלים ומוצק לחלוטין. תכונות אלו יוצרות משטח היגייני שמונע היווצרות של בקטריות. כמו כן קוריאן הוא חומר לא רעיל שאינו פולט גזים מסוכנים במצב רגיל. כשהוא נשרף הוא פולט בעיקר פחמן דו-חמצני שלא מכיל רעלים.
קוריאן – ניתן לתיקון ולניקוי בקלות
משטחי קוריאן ניתנים לתיקון בקלות יתרה ובכל רגע והם ידידותיים לסביבה. לחומר כלים ייעודיים וחומרי ניקוי ייעודיים שפותחו כדי להקל את ניקיונו ואת תחזוקתו. גם לאחר שנים רבות ניתן לרענן את מראה המשטח בצורה פשוטה ויעילה. קוריאן שומר על המראה המקורי שלו במשך שנים רבות. לעומת משטחים אחרים, הצבע של קוריאן אחיד לכל אורך המשטח, כך שבעזרת שיוף פשוט ניתן להחזירו למצבו המקורי.
משטחי קוריאן – עיצוב
התכונות הייחודיות של קוריאן מאפשרות לעצב אותו בקלות בתהליך חימום פשוט: אפשר להטביע על המשטחים דוגמאות ותבליטים למראה מיוחד, משטחי קוריאן מודבקים בצורה בלתי נראית המאפשרת יצירה מגוונת של צורות ושל גדלים. משטחים צבעוניים או משטחים דקים במיוחד יכולים להיות בעלי שקיפות גבוהה שבעזרתם ניתן לייצר אפקטים של תאורה על הקירות. מגוון הצבעים של המשטחים הוא אינסופי, קוריאן ניתן לשילוב עם חומרים אחרים כמו עץ, מתכת ואבן – כל מה שנותר לעשות זה להפליג עם הדמיון. חשוב לציין שאלו רק חלק מהיתרונות של קוריאן וכי תכונותיו הכימיות והפיזיות יוצרות חומר אולטימטיבי לעבודה במטבח. בעולם העיצוב אומרים שברגע שהתחלת עם קוריאן, אתה לא יכול אחרת. מדהים איזה הבדל יכול לעשות המעבר לקוריאן – חומר העל, שהיום כבר ברור שהוא המגמה של עולם העיצוב והוא לא מגמה חולפת. חברת Beno-Kitchens מטבחים מעוצבים ישמחו לתת לכם ייעוץ והכוונה ללא התחייבות.