מטבח פרובנס

IMG_4495

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבוע פגישת ייעוץ ללא התחייבות? צרו אתנו קשר עוד היום וצוות המעצבים שלנו ישמח להגיע אליכם בהקדם האפשרי. התקשרו לטלפון:  

    קטלוג מטבח פרובנס
    פרובנס הוא חבל ארץ עשיר בכל טוב אשר התפרסם בעיקר בעקבות חותמו הקולינרי, ועל כן עיצוב מטבחי פרובנס הפך לשם דבר בעולם עיצוב המטבחים. מטבח פרובנס הוא מטבח המאופיין במאפיינים עיצוביים המשלבים חמימות, ביתיות וכפריות יחד עם אביזרים פונקציונליים מודרניים ומתקדמים. לכן מטבח בסגנון פרובנס הפך למאוד פופולרי ברחבי העולם וניתן למצוא אותו בבתים רבים.
    מהו מטבח פרובנס?
    מטבח פרובנס מעוצב על טהרת העץ בעיקר, תוך שילוב חומרי גלם טבעיים נוספים כגון מתכת, נירוסטה וברזל. לרוב, עיצוב מטבחי פרובנס מאופיין גם בשילוב חריטות מעץ בעיצוב, באלמנטים דקורטיביים כמו פרזול, בפרופילים מעוצבים לדלתות ולחלונות, בטקסטיל עם הדפסים שונים, בשילוב אביזרים ישנים ועתיקים וכן בהוספת צמחים מסוגים שונים. כאשר מתכננים מטבח בסגנון פרובנס אפשר לשלב בעיצוב אי למטבח ולהזמינו במגוון צבעים וחריטות עץ מעניינות המאפיינות את סגנון מטבח זה. מטבחי פרובנס מיוצרים בצבעים רבים ביניהם לבן, שמנת, מוקה, ירקרק, צבעי פסטל עדינים ובהירים.
    בוחרים בחברת מטבחים איכותית לתכנון ועיצוב המטבח שלכם
    על אף ולמרות המאפיינים הדקורטיביים, מטבח פרובנס הוא בראש ובראשונה מטבח שימושי ופונקציונלי ולכן יש לבחור בחברה מקצועית ששמה דגש על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית. כמו כן, מטבחים אלו המשתרעים על חלל נרחב ולכן, ישנה חשיבות בבחירת חברה מנוסה כמו עיצוב מטבחים בינו, אשר תדע לתכנן את החלל בצורה מיטבית, תוך שהיא לוקחת בחשבון את הצרכים שלכם ומשלבת בעיצוב מאפיינים פונקציונליים העומדים בכל הדרישות של המטבחים המודרניים השונים.
    תכנון מטבח בסגנון פרובנס

    בעת תכנון ועיצוב מטבח בסגנון פרובנס, צריך לשים דגש על שילוב מאפיינים שיעמדו בקריטריונים של הסגנון העיצובי הנבחר. בחברת Beno מטבחים מעוצבים הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם, להגיע לביתכם באופן אישי ולעצב לכם מטבח פרובנס, בדיוק כמו שאתם חולמים. לאחר אפיון המטבח, נשמח להציג לכם הדמיה ממוחשבת כדי שתוכלו לראות במו עיניכם את התוצר הסופי. נוכל לייצר עבורכם גם מטבח כפרי, מטבח מודרני, מטבח לבן או אפילו מטבחים קטנים לפי הצורך.