מטבח פורמייקה

הרבה לקוחות המבקשים להזמין מטבח חדש בעלות זולה יחסית ומוצע להם “מטבח פורמייקה”, מיד דוחים את ההצעה בטענה כי מטבחי הפורמייקה הם זולים כי איכותם נופלת מחומרי גלם אחרים. הדעה הרווחת הזו אינה בהכרח נכונה. בעבר יוצרו מטבחים מפורמייקה והחזיקו מעמד לאורך שנים. כיום עם התקדמות בייצור חומרי הגלם ניתן לייצר מטבחי פורמייקה בעלי מראה של מטבח יוקרתי, בעיצובים שונים בעלי כושר עמידות טובה. במאמר הבא חברת Beno-Kitchens מטבחים מעוצבים מסבירה ומפרטת על מטבחי פורמייקה עכשוויי
מה היא פורמייקה?
פורמייקה זהו חומר גלם העשוי ממספר שכבות נייר דחוס. מדובר בחומר גלם יחסית זול לציפוי ארונות המטבח. כאשר מזמינים מטבח פורמייקה חשוב לשים דגש על איכות חומר הגלם וחוזק ההדבקה שלו לעץ, כדי למנוע קילוף מהיר של הציפוי מדלתות המטבח. מעבר לחלק הוויזואלי, החומר אמור לשמר אתת דלתות העץ משחיקה ולחות אשר פוגעת בעץ. זהו חומר קל לניקוי ודוחה כתמים והוא משווה למטבח מראה מבריק.
האם מטבחי פורמייקה מתקלפים מהר?
הקילוף של הציפוי מהדלתות תלוי באיכות ההדבקה שלהם לדלת. לאורך השנים, ההדבקה נחלשת והציפוי מתקלף ומתעקם, לכן חשוב לצפות את הארונות בדבק עמיד בפני רטיבות וטמפרטורות חום גבוהות. היתרון של מטבחי פורמייקה הוא , שאם הציפוי מתקלף, אפשר לשפץ את המטבח להזמין באותן מידות פורמייקה חדשה ולהדביק מחדש. כך אפשר ליהנות ממראה חדיש של המטבח בעלות זולה. ניתן כיום למצוא עיצובים שונים של פורמייקה אשר מעניקים למטבח מראה של מטבח מודרני בצבעים שונים. הנפוץ ביותר הוא מטבח פורמייקה שמנת או מטבח לבן בשל המראה האסתטי שהוא משווה לחלל.
איך מנקים את הארונות המצופים פורמייקה?
כאמור, הפורמייקה מאז ומעולם שימשה לציפוי ארונות המטבח והמגרות. הסיבה העיקרית לכך הייתה שהפורמייקה משלה במראה נקי ודוחה כתמים. ניקוי הארונות הוא פשוט מאוד וכולל העברת מטלית לחה ואחר כך יבשה על הארון. אין צורך לשפוך מים וחומרי ניקוי שונים שרק יחלישו את הדבק ויגרמו לקילוף מהיר של הארון.
מטבחי פורמייקה במגוון עיצובים
Beno-Kitchens עיצוב מטבחים מציעים סגנונות עיצוב ותכנון שונים ומגוונים המותאמים לאישית לכול לקוח ולקוח. החל ממטבח מודרני, מטבח כפרי אי למטבח ועוד. החברה דואגת לחדש את המבחר הקיים ולהתעדכן בטרנדים עיצוביים מהעולם ולהביאם לאולם התצוגה המרהיב באזור התעשייה באשדוד. המטבחים המעוצבים נבנים בהתאמה מקסימלית לדרישות הלקוח, תוך שימת דגש על דקויות קטנות בעיצוב. מעוניינים לחדש מטבח בתקציב נמוך? מעוניינים במטבחים קטנים? מטבחי פורמייקה יכולים להיות התשובה בשבילכם.
הזמינו אותנו להראות לכם כיצד מתגשמת פנטזיה במטבח ביתכם, ונפתיע אתכם ברעיונות ובמוצרים של בנו מטבחים מעוצבים. אתם מוזמנים לשלוח אלינו מייל לכתובת: jonatantav1@gmail.com או להתקשר: 054-737-8323.