מטבח סטנדרטי

Standard-kitchen
מטבחים מעוצבים של Beno-Kitchens מציעים לכם מגוון רחב של דגמים ייחודיים למטבח האמריקאי. מטבחים איכותיים מחומרים מעולים ופתרונות אחסון מפתיעים. להצעת מחיר כתבו לנו:

    קטלוג מטבח סטנדרטי

    מטבחי הסטנדרט של חברת Beno Kitchens מטבחים מעוצבים מיוצרים באיכות גבוהה והם מיועדים למגוון רחב של לקוחות כגון: בעלי עסקים, מלונות, קליניקות, מפעלים, יחידות דיור, דירות להשכרה ודירות פרטיות. חשוב להדגיש כי המטבחים המיוצרים בחברתנו הינם ברמת גימור עשירה, איכות גבוהה, עמידים וכמובן המראה שלהם יפה. קיים מגוון רחב של צבעים ועיצובים מרהיבים.

    מטבח סטנדרטי מקבלן
    5,000 ל-12,000 ש”ח. לרוב תינתן לכם האפשרות לבחור בין 2-5 גוונים ועיצובים שוני. לדיירים רבים המטבח מספיק בשלב הראשון וברור להם כי כשאר יחסכו מספיק כסף יחליפו את המטבח למטבח ה”חלומות” שלהם כגון: מטבחי יוקרה, מטבח מודרני, מטבח כפרי או מטבח לבן. גם בעלי נדלן מרבים לרכוש מטבח סטנדרטי – מטבחים קטנים עבור נכס אותו הם מבקשים לשבח ולהשכיר במחירים טובים יותר.
    מטבחים סטנדרטיים שונים ממטבחים בהזמנה בהיבטים הבאים:
    • פרזול – קיים מגוון רחב של פרזולים בשוק, בעיצובים ובאיכויות שונות בשוק, הפרזול כולל את המסילות של המגירות, את צירי הדלתות, את הידיות ועוד. ישנם דלתות הנפתחות כלפי מעלה במקום הצידה – קלפות למטבח, קיימות מגירות ללא ידיות ועוד. כל אלה משפיע על מחיר המטבח בין אם סטנדרטי או מטבח יוקרתי.
    • אופן האחסון בתוך ארונות המטבח – קיימת משמעות למחיר המטבח כאשר מתייחסים להיבט של מספר המגירות, מדפים נשלפים, מתקני רשת, תנור בילטאין, מדיח מוסתר ועוד.
    • העיצוב החיצוני – כאן נתייחס לחזיתות של הארונות, הגמורים של החזיתות, החריטות, ההדפסים, העיצובים השונים והמורכבים.
    • חומר גלם – החומר ממנו מיוצר הארון ההתייחסות נובעת מההיבטים הבאים: עץ טבעי, פורמייקה, שלייף-לק, ציפוי אלומיניום, חיפויי זכוכית, צבע ועוד. הכול בהתאם לסגנון ולתקציב של הרוכש.
    • מידות – מטבחים סטנדרטיים מתייחסים למידות מאוד ספציפיות ואין משמעות למבנה הקיים בפועל בבית הלקוח, לכן קיימת פשרה גדולה באשר לנראות ולניצול מרבי של שטח המטבח.
    • גוף הארון – איכות בגוף, עובי חומר הגלם, איכות החיבורים והעמידות של גוף המטבח.
    אלטרנטיבות למטבח סטנדרטי מקבלן
    • ניתן לבקש הצעת מחיר של אותו מטבח משודרג שקיבלתם אצל אלטרנטיבות הקבלן ולהשוות מחירים. זאת בהתחשב במידות והשינויים אותם ביקשתם לקיים. שימו לב ניתן לבחור בצבע או פורמייקה, דלתות, פרזול פנימי וחיצוני, סוג עץ, ידיות ועוד.
    • יש לקחת בחשבון את היחס האישי שתקבלו מנותן השירות כלומר: עמידה בזמני אספקה, איכות השירות, איכות ומחיר ההתקנה וההובלה.
    • לרוב תקבלו טיפים איכותיים בתכנון המטבח ומידע חשוב בעיצוב המטבח אצל גורם חיצוני.