מטבח מודרני

Modern-kitchen-2
מטבחים מעוצבים של Beno-Kitchens מציעים לכם מגוון רחב של דגמים ייחודיים למטבח האמריקאי. מטבחים איכותיים מחומרים מעולים ופתרונות אחסון מפתיעים. להצעת מחיר כתבו לנו:

    קטלוג מטבח מודרני
    בשנים האחרונות ניתן לראות כי ייעודיו המשתנים של חלל המטבח דורשים את עיצובו של מטבח פונקציונלי שמצד אחד ישרת את צרכיה וסגנונה של המשפחה ומהצד השני, ימלא את ייעודו העיקרי והוא ייצור אחסון מזון, בצורה הנוחה והמיטבית. לכן, אין זה מן הנמנע ומטבחים המדברים בשפה יותר מודרנית החלו לתפוס את מקומם של המטבחים הנושנים.
    מהו מטבח מודרני?
    מטבח מודרני מהווה חלק מרכזי מהחזות העיצובית של הבית ועיצוב מטבח מודרני כולל את שילובם של טכנולוגיות חדישות שהופכות את החיים במטבח ליותר קלים באופן משמעותי. כמו כן, עיצוב מטבח מודרני נעשה תוך כדי בחירת חומרים קפדנית, כאשר האיכות, הבטיחות והחדשנות תופסת מקום מרכזי בעיצוב. על כן, ניתן לשלבו בפשטות בסגנונות ועיצובים שונים של מטבחים. במטבח מודרני לרוב, יעשה שימוש גם בחומרי גלם מודרניים ועמידים כגון אלומיניום, עץ, שיש, חיפוי זכוכית ופרזולים שונים.
    מטבח מודרני קלאסי
    כאשר מדובר במטבח מודרני אין זה מחייב כי סגנון העיצוב יהיה הייטקיסטי או תעשייתי היות ואפשר לשלב מאפיינים מודרניים בערב רב של סגנונות מטבחים. עיצוב מטבח מודרני כולל שימוש באלמנטים מתוחכמים תוך שימת דגש על גימור מלוטש ועל כן ניתן לעצב בקלות מטבח קלאסי מודרני שיכלול שילוב של ישן עם חדש. חברת טב עיצוב מטבחים מזמינים אתכם להתרשם ממגוון רחב של מטבחים מודרניים ביניהם מטבח מודרני לבן ומטבח קלאסי מודרני ולבחור מתוכם את המטבח שיתאים לצרכים שלכם ולטעמכם באופן אישי. ניתן לשלב אי למטבח במטרה להגדיל את משטח העבודה שלכם ולאפשר פתרונות אחסון נוספים במטבח.