מטבח כפרי

4
Beno-Kitchens מטבחים מעוצבים מומחים בעיצוב ובתכנון מטבח כפרי בהתאמה מושלמת לצרכים שלכם. מעצבי החברה ישמחו להגיע ישירות לביתכם, לפגישת ייעוץ ללא התחייבות ולבצע עבורכם הדמיה ממוחשבת של המטבח הכפרי החדש שלכם. צרו אתנו קשר עוד היום בטלפון:

    קטלוג מטבח כפרי
    מטבח הוא החלל המרכזי בכל בית ועיצובו משפיע על איכות החיים שלנו מחד ועל ערך הנכס מאידך. לכן, התאמת המטבח לצרכים שלכם, תוך שימת דגש על מאפיינים עיצוביים אליהם אתם מתחברים באופן אישי, הוא הא”ב של עיצוב מטבחים. ישנם סגנונות שונים לעיצוב מטבחים כאשר הסגנון השכיח מכולם הוא המטבח הכפרי.
    המאפיינים של מטבח כפרי
    מטבח כפרי ניחן בכמה מאפיינים עיצוביים בולטים שהופכים אותו למועדף על אנשים רבים. בראש ובראשונה מטבחים כפריים מאופיינים בסגנון חם ומזמין הנוצר בעזרת שימוש בחומרי גלם אשר קרובים עד כמה שניתן, לצורתם הטבעית. לכן, ברוב המטבחים הכפריים יעשה שימוש באחד מהאלמנטים הבאים – חיפוי אבן טבעית, עץ מלא, פרזולים איכותיים ועוד, והכל תוך שימת דגש על איכות החומרים, על שילוב פריטים בעבודת יד ועל מקצועיות חסרת פשרות. כאשר מתכננים מטבח כפרי ובמידה ושטח המטבח גדול ניתן להוסיף אי למטבח המעוצב גם הוא בסגנון כפרי ומאפשר משטח עבודה נוח, רחב ופתרונות אחסון אופטימליים.
    בחירת חברה לעיצוב מטבחים
    רגע לפני שאתם מזמינים מטבח כפרי, מטבח לבן, מטבח מודרני או מטבחים קטנים חשוב כי תבחרו בחברה מקצועית לעיצוב מטבחים, שתספק לכם מטבח פונקציונלי ומעוצב למשעי, שיחזיק מעמד ויישאר עדכני לאורך השנים. הקמת מטבח זהו תהליך מורכב שדורש ידע, תכנון וניסיון רב שנים ולכן חברת טב מטבחים מעוצבים היא החברה המתאימה לתפקיד.
    מטבחי כפרי – מגוון רב של סגנונות ודגמים
    בניגוד לדעה הרווחת, מטבח כפרי הוא לאו דווקא מטבח מיושן התואם לבתים בפרברים או לעיירות מבודדות. כיום ניתן לעצב מטבח כפרי מודרני על ידי מיטב האמצעים הטכנולוגים ובעזרת שילובם של מגוון פתרונות אחסון מתקדמים. כמו כן, אתם יכולים לבחור במטבח כפרי לבן או מטבח כפרי בצבע שמנת וכך לחרוג ממראה העץ הטבעי המסורתי.