מטבח כפרי מודרני

English-cuisine
מטבחים מעוצבים של Beno-Kitchens מציעים לכם מגוון רחב של דגמים ייחודיים למטבח האמריקאי. מטבחים איכותיים מחומרים מעולים ופתרונות אחסון מפתיעים. להצעת מחיר כתבו לנו:

    קטלוג מטבח כפרי מודרני
    מטבח כפרי או מודרני? מדובר על שני סגנונות עיצוב קצת שונים, אבל טרנדים עיצוביים של עולם המטבחים מצליחים לגבש סגנון ייחודי העונה על שני הסגנונות יחד ויוצרים סגנון עיצוב מיוחד של מטבחים. מטבח שהוא כפרי מודרני. במאמר הבא, נעסוק בבחירת סגנון העיצוב הרצוי למטבח שלכם ונסביר את האפשרויות העומדות בפניכם בעת התכנון כגון הוספת אי למטבח, אפשרויות פרזול וגימורים ייחודיים.
    איך מעוצב כל הבית?
    כל בית שנכנסים אליו משרה עלינו את האווירה שלו. האווירה בחללי הבית נקבעת על פי העצוב הכולל שלו. יש בתים מעוצבים בסגנון וינטג’, יש כאלה המעדיפים את הקווים הקלאסיים האחידים ועוד מגוון סגנונות. הסגנון השולט בבית ישפיע מאוד על עיצוב המטבח. קוים אחידים משרים נינוחות ואחידות, סדר והתאמה של יתר הרהיטים, כמו פינת האוכל בין החללים השונים בבית. טב מטבחים מעוצבים בלי ותק וניסיון רב שנים בעולם המטבחים ואנו נתאים עבורכם מטבח ע”פ הסגנון הכולל של ביתכם.
    מה הוא סגנון מטבח כפרי מודרני?
    הסגנון המודרני הוא משטחים חלקים, מסגרות ישרות, מבריק ופונקציונלי. הכפרי הוא מעוקל, חמים, חומרים העשויים עץ מלא, עשיר באביזרים ופחות מעוצב בקווים שמרניים ונקיים. כיום, ניתן לשלב את הסגנון הכפרי, העשיר בצורה אסתטית וחלקה. ההשפעה לסגנון עיצוב ייחודי זה ניכרת בבחירת הצבעים השולטים במטבח וכאן הכוונה בעיקר לארונות. אם נבחן את סגנונות העיצוב הנ”ל על קשת מגוונת של צבעים, נמצא כי הסגנון המודרני יותר נוטה להיצבע בגווני אפור ושחור לעומת הכפרי שמתקשר בעיקר לצבעי שמנת, חום בהיר ולבן.
    באילו חומרים משתמשים במטבח כפרי מודרני?
    כל סגנון עיצוב יכול למצוא מענה בכל חומר ממנו בחרתם לבנות את המטבח. החומר ממנו מייצרים את דלתות המטבח ומשטחי העבודה צריך להיבחר מתוך הצרכים שלכם במטבח. לדוגמה, את דלתות הארונות ניתן לצפות בזכוכית אטומה, כאשר הגוון של הזכוכית הוא זה שישפיע על המראה העיצובי הכללי של המטבח. המשטח לעבודה יכול להיות משיש. אך גם שיש יכול להגיע בגוונים שונים בהתאם לטרנד הנבחר לעיצוב המטבח.
    מעבר לעיצוב, מה חשוב לדעת בבחירת מטבח ?
    בבחירת מטבח חשוב לשים לב לאיכות החומרים מהם עשויים הדלתות ומשטחי העבודה. יש בתים שהמטבח מהווה חלל מאוד פעיל בבית והוא מותאם לנוחות השימוש בו. לדוגמה הקרבה בין ארון הכלים לתנור, ארון התבלינים למשטח העבודה, הכיור צריך להיות עמוק וגדול כדי שיוכל להכיל הרבה כלים, עמדות תלייה לכלי מטבח וכו’. לעומת בתים שהמטבח משרת אותם בעיקר בסופי שבוע לארוחות קלות ושם חשוב לתת דגש על פינת האוכל והגישה לארונות המזווה ולמקרר. טב מטבחים מעצבים מגוון רחב של מטבחים כגון: מטבח לבן, מטבח מודרני או מטבחים קטנים.