מטבח אנגלי

5
מחפשים עיצוב חדשני ומקורי שיקנה לכם מטבח אנגלי ייחודי שלא תראו בשום מקום אחר? לקבלת הצעת מחיר ללא התחייבות צרו קשר או כתבו לנו:

    קטלוג מטבח אנגלי
    המאפיינים של מטבח אנגלי דומים בכללותם למאפיינים של המטבח הכפרי ואכן אין זה צירוף מקרים, היות ומטבחים כפריים ידועים במאפיינים קבועים, אך בסגנונות עיצוב שונים, המושפעים מהאזור בו הם נמצאים. על פי רוב, מטבח אנגלי כפרי מאופיין בתחושה של חמימות וביתיות כאשר הדגש מושם על שילוב של עץ כמוטיב מרכזי, כאשר לרוב, מדובר בעץ צבוע בצבעים בהירים ולא בעץ במראהו הטבעי.
    מטבח אנגלי כפרי
    האוכל האירופאי ידוע באיכותו ולכן באירופה כמו באירופה, גם בארץ הרבה אנשים בוחרים ללכת עד הסוף ולעצב את המטבח שלהם בסגנון כפרי אנגלי. כיאה לאנגלים, מטבח אנגלי בעל אלמנטים קלסיים וסגנון עיצוב אסתטי ונקי היורד עד לרמת הפרטים הקטנים. לכן, בעת תכנון מטבח אנגלי כפרי, יושם דגש על מאפיינים כמו חריטות מיוחדות על המגירות והארונות המטבח, על גימורים מהוקצעים וכן על שילוב של ריהוט כמו אי למטבח ומוצרי פרזול קלאסיים שיתאימו לסגנון העיצובי. טב מטבחים מעוצבים מבינים את הדייקנות והאיכות האירופאית ומתאימים לקהל הלקוחות מטבח אנגלי מרשים.
    Beno Kitchens – חברה לעיצוב מטבחים בסטנדרטים גבוהים
    אם אתם שוקלים לתכנן ולעצב מטבח אנגלי, כדאי שתבחרו בחברת מטבחים מקצועית, כמו חברת Beno Kitchens עיצוב מטבחים. לחברתנו צוות מעצבים בעל ידע מקצועי רב, שיכול לייעץ לכם בבואכם לתכנן מטבח אנגלי. את הייעוץ ניתן לבצע באופן אישי על ידי קביעת פגישת ייעוץ, במהלכה, צוות המעצבים המנוסה שלנו ישמח להגיע לביתכם ולראות האם אכן מטבח אנגלי הוא המטבח המתאים לכם, תוך ששמים דגש על הצרכים שלכם באופן אישי ועל הקשבה מלאה לרצונות שלכם. בתום פגישת הייעוץ, נוכל לערוך עבורכם הדמיה ממוחשבת של העיצוב של מגוון רחב של מטבחים: מטבח כפרי, מטבח מודרני, מטבח לבן או מטבחים קטנים על מנת שתוכלו לראות איך התוצר הסופי משתלב בחלל ביתכם, כך במידה ואין התאמה מלאה, ניתן יהיה מבעוד מועד, לשנות את העיצוב ולבחור את העיצוב המתאים ביותר.