מטבח אמריקאי

American-kitchen-1
מטבחים מעוצבים של Beno-Kitchens מציעים לכם מגוון רחב של דגמים ייחודיים למטבח האמריקאי. מטבחים איכותיים מחומרים מעולים ופתרונות אחסון מפתיעים. להצעת מחיר כתבו לנו:

    קטלוג מטבח אמריקאי
    מטבח אמריקאי מוכר לנו מסרטים רבים כמטבח שבו מתכנסת המשפחה כל הזמן כדי לנהל את חייה ולצאת ממנו לשגרה מחוץ לבית. מטבח אמריקאי, אם כך, חייב להיות המקום שבו תרגישו הכי בבית, הכי נוח והכי יעיל לעשות בו הכל, גם לארח. טב מטבחים מעוצבים חברה בעלת ניסיון בעיצוב מטבחים אמריקאים, כך שנוכל לייעץ לכם לפי מידות ביתכם והמטבח שלכם מהו העיצוב המוקפד האידאלי לכם, שיישאר למשך שנים ויסב לכם הנאה בכל פעם שתשמשו בו.
    מהו מטבח אמריקאי?
    מטבחים אמריקאים הם מטבחים חמים מאוד העושים שימוש בחומרים טבעיים, לרוב עץ מסוגים שונים. מבנה החלל והמראה שלהם מאוד מזמין להיכנס ולשבת לצד המבשלים, לנהל שיחה תוך כדי עזרה ושימוש במכשירי החשמל המתקדמים ביותר. העיצוב המסורתי מעט אינו סותר את העובדה שהאמריקאים אוהבים את האבזור הנוח ביותר ולכל בעיה יש להם פתרון נוח. לכל זה צריך למצוא גם פתרונות אחסון איכותיים ולכן אי למטבח יופיע לרוב במטבחים אמריקאים המעצבים שלנו מיומנים בכל האפשרויות, במגוון תקציבים והצעות.
    מה עוד אפשר למצוא במטבח אמריקאי?
    הבית האמריקאי הוא בית שבו מתארחים ומבטלים למעשה את ההפרדה בין שטחו לבין שטח המטבח. לתוכו נכנסים כל הזמן משום שהמארחים האמריקאים גאים מאוד בביתם. המטבח האמריקאי יהיה מרווח, מאורגן בקפידה ומסודר, ומאובזר בכל מה שנחוץ כדי לשמור על אורח חיים יעיל ונעים. זה כולל מתקני פסולת חכמים, מכשירי חשמל לכל מטרה, ארונות מטבח רחבים ורבים כדי ששום דבר לא יישאר בחוץ אלא יחזור פנימה ויאפשר לעבוד על המשטחים ולארח שם בנוחות. כמו כן, במטבחים כאלה אפשר למצוא איים שמקלים על העבודה מבלי להפריע לתנועה ולדינמיקה של הבית לזרום. אנו Beno-Kitchens עיצוב מטבחים נתאים עבורכם מטבח אמריקאי, מטבח כפרי, מטבח מודרני, מטבח לבן ומטבחים קטנים לפי דרישה ועל פי הצרכים בביתכם.