מטבח איטלקי

Italian-kitchen-3
קטלוג מטבח איטלקי
מה אתם רואים כשאומרים לכם מטבח איטלקי? בראש ובראשונה, רואים אסתטיקה מרהיבה ואיכות בלתי מתפשרת, עם תכנון ברור של החדר החשוב ביותר בבית האיטלקי – המטבח La Cucina, שבו מתכנסת כל המשפחה ליד השולחן הנפלא מעץ ועליו כל התפריט העשיר. מטבח איטלקי שואב את ההשראה שלו מדורות של עיצוב ואמנות ידועים ברחבי העולם, והוא יכול להיות מודרני או מעט מיושן אבל בנוי תמיד מחומרים מעולים המחזיקים מעמד במשך שנים מבלי להישחק, מבלי להתקלקל ולרוב יוצב במטבח איטלקי אי למטבח שיאפשר למבשלים נוחות ומשטחי עבודה גדולים ומרווחים. בכל, זאת, המעמסה הגדולה עליהם מחייבת תפקוד מעולה בכל עת.
מהו מטבח איטלקי ולמה דווקא אותו?

לאנשים רבים עיצוב של מטבח איטלקי הוא עיצוב שנחשב היום למודרני בגלל עיצובו המתקדם והיוקרתי, החומרים שמהם הוא נבנה והאבזור החשמלי שבו בוחרים. אולם אפשר להוסיף לעיצוב מתוחכם ומתקדם זה גם את העיצוב האיטלקי הקדום יותר – עיצוב מסורתי כפרי מהסוג שרואים בסרטים האיטלקיים הידועים. שני העיצובים אינם מתפשרים על איכות הריהוט והמכשירים, על נוחות, על פונקציונליות מקסימלית והצבת המשפחה במרכז. משום כך תמיד יהיו למטבח איטלקי מאפיינים קבועים למרות העיצוב השונה במקצת. בין אם בחרתם בעיצוב מודרני מינימליסטי ובין אם בחרתם בסגנון הרומנטי, אנחנו ב- Beno-Kitchens עיצוב מטבחים מעוצבים ניתן לכם מענה מושלם לכל סגנון ולכל מבנה.

מטבח איטלקי – ייעוץ ועיצוב

חברת Beno Kitchens מציעה לקהל לקוחותינו ליווי אישי יחד עם יועצי וממוחי החברה, אנו נגיע לביתכם, נמדוד, נמליץ ונכין עבורכם הדמיה ממוחשבת על פי מידות המטבח שלכם ונראה לכם כיצד ייראה המטבח שבחרתם. מטבח איטלקי, מטבח כפרי, מטבח מודרני, מטבח לבן או מטבחים קטנים. תוכלו לבחור את סוגי החומרים ואת צורת הפרזול שבה ייסגרו הדלתות וינועו המסילות, את צבעי הארונות והאופי המיוחד שלהם, את הכיוון ההייטקיסטי או החמים, וכולם יהיו ברמת גימור מעולה בהתאם למסורת הייצור האיכותית שלנו למשך שנים.

מטבחים מעוצבים של Beno-Kitchens מציעים לכם מגוון רחב של דגמים ייחודיים למטבח האמריקאי. מטבחים איכותיים מחומרים מעולים ופתרונות אחסון מפתיעים. להצעת מחיר כתבו לנו: