עיצוב ותכנון מטבח יוקרתי מודרני
הפרויקט: תכנון ועיצוב מטבח במושב גן הדרום מעצבת פנים: פנינה מזרחי

מפרט: המטבח תוכנן ועוצב מחדש עבור משפחה בת ארבעה נפשות זוג הורים ושני ילדים. ניתנה שימת לב לדרישות המשפחה בתכנון המטבח במטרה להתאים את המטבח לחיי היום יום והתנהלות המשפחה בבית. הבית כולו תוכנו ועוצב בקווים נקיים ומודרניים ועבר מהפך כולל במהלך השיפוץ שכלל שבירת קירות, פתיחה והרחבה של חלל המטבח והסלון.

העבודה נעשתה בשיתוף פעולה עם חברת Beno Kitchens באזור התעשייה אשדוד מטבחים איכותיים ומעוצבים.

עיצוב מטבחים יוקרתיים
הפרויקט: תכנון ועיצוב מטבח בוילה בשרון אדריכל: עדי וינברג, אדריכל ומעצב פנים

מפרט: וילה בשרון אשר האדריכלות, העיצוב והתכנון בה עם טביעת אצבע מודרנית, ייחודית וחמה. העיצוב והתכנון של המטבח משלבים את הסגנון המודרני, הכולל קווים נקיים ושימוש בחומר הנירוסטה. על אף השימוש בחומרים מתחתיים שולב חומר טבעי דוגמת עץ, השילוב יצר יופי ואווירה חמה הסותרים במעט את הסגנון המודרני והופכים אותו לעל זמני ולא תקופתי. חומרי הגלם איכותיים והבלתי מתפשרים סופקו ללקוח ע"י חברת Beno Kitchens שהקפידה על אספקה במועד שנקבע ותואם מראש.

מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית
הפרויקט: עיצוב ותכנון מטבח ופינת אוכל בדירה במרכז הארץ. אדריכלית: סטודיו Mor Design, עדי מור – אדריכלות ועיצוב פנים.

מפרט: דירה במרכז הארץ אשר האדריכלות, העיצוב והתכנון בה כללו את החלל של המטבח, הסלון ופינת האוכל, חללים אלו תוכננו כיחידה אחת. לדרישת הלקוח נתנו פתרונות עיצוביים מקצועיים יוקרתיים ומקוריים שהותאמו במיוחד לצרכיהם. בתכנון הנגרות הוקדשה מחשבה לנוחיות ולאורך כל הדרך, הוקדשה תשומת לב רבה לבחירה נכונה של מוצרים וחומרים אותם סיפקו חברת Beno Kitchens. איכות והרמוניה ועיצוב מרשים במיוחד משתלבים עם סגנון חייהם של בעלי הדירה והתוצאה לתפארת.

מטבחים מודרניים יוקרתיים
הפרויקט: עיצוב ותכנון מטבח מורכב ויוקרתי. אדריכל: אילן אחוות, מעצב פנים מדופלם ואדריכל.

מפרט: מטבח יוקרתי מודרני עגול בעיצוב מורכב וייחודי. ניתנה שימת לב רבה בבחירת הפריטים המשלימים, שילובי צבעים ומיקום התאורה, אלה נלקחו בחשבון עוד בתהליך עיצוב ותכנון המטבח. התהליך כלל פתרונות אחסון מיטביים שינוצלו במלואם, כמו כן שליפה מהירה וקלה של הכלים והמוצרים במטבח. פתרונות חכמים ומועילים של מנגנוני פתיחה וסגירה בדגש על טיב ואיכות. את כלל המטבח סיפקו חברת Beno Kitchens. הפרויקט בוצע תוך שמירה על מסגרת התקציב של הלקוח ובהתאמה מרבית לרצונותיו ולצרכיו.

עיצוב מטבח לבן
הפרויקט: עיצוב ותכנון מטבח, פינת אוכל וחלל כולל של ווילה בצפון ת"א. אדריכלית: סטודיו Mor Design, עדי מור – אדריכלות ועיצוב פנים.

מפרט: וילה בצפון תל-אביב, הלקוחות ביקשו ליצור בית מודרני ובהיר מצד אחד, אך מותאם גם לילדים המתגוררים בבית. החלל הציבורי בבית מרווח ופתוח וההתייחסות למרחבים באה לידי ביטוי בקונספט העיצובי. בסוף תהליך העיצוב והשיפוץ הפכה הדירה לבית נוח, מודרני ונעים עבור כל בני המשפחה. כל חומרי הגלם באיכות מעולה שסופקה לבית הלקוח ע"י חברת Beno Kitchens. עדי סטודיו Mor Design מתמחה בעיצוב חללים והום סטיילינג מותאמים לצרכים שונים כגון: מגורים משרדים ועסקים. תוך יכולת איזון בין פונקציונאליות לאומנות.

חידוש מטבחים מעוצבים
הפרויקט: תכנון ועיצוב מטבח בדירה בראשון לציון אדריכלית: לנה אנדרסון, אדריכלית ומעצבת פנים

מפרט: אחד האתגרים שעמדו בפני בעת תכנון ועיצוב המטבח היה לתכנן את הארונות כך שניתן יהיה להגיע לניצול אחסון מקסימלי. הוקפדה הקשבה ייתרה לדרישותיהם של הלקוחות תוך שיפור איכות חייהם בעיצוב קפדני, מדויק ונכון. בוצע עיצוב מטבח איכותי ומרהיב העומד בקנה אחד עם התקציב שהמשפחה ייעדה לצורך המטבח החדש. חומרי הגלם האיכותיים והזמנת המטבח בוצעה בחברת Beno Kitchens הידועים כחברת מטבחים בעלת מוניטין רב שנים. בסוף התהליך הלקוחות קיבלו מטבח ייחודי המותאם לצרכים ולאופי שלהם.

עיצוב מטבחים קלאסיים
הפרויקט: תכנון ועיצוב מטבח בחולון אדריכלית: לנה אנדרסון, אדריכלית ומעצבת פנים

מפרט: בקשתם של הלקוחות הייתה לשפר את מראה הדירה, ולהפוך אותה למעודכנת, סולידית, קלאסית וחמה כך שתתאים לצרכי המשפחה ותשביח את ערך הנכס. תכנון עיצוב ושיפוץ המטבח כללו שימושים בחומרים איכותיים ועמידים שיאריכו ימים כחדשים, את האיכות והמוצרים סיפקה חברת beno Kitchens. המטבח הותאם לצרכים האישיים ולאופי של המשפחה בהתאמה ייחודית להם. התהליך היה מעניין ואינטנסיבי והתוצאה הייתה מרתקת לאור המצב הנתון בו הדירה הייתה לפני השיפוץ.

עיצוב מטבח פרובנס
הפרויקט: תכנון ועיצוב מטבח בדירה בראשון לציון אדריכלית: נטלי יאשין, אדריכלית ומעצבת פנים

מפרט: מטבח חדש שעוצב, תוכנן והותאם לדירה בהרצליה. המטבח הישן פורק והוחלף במטבח פרובנס קלאסי בגוון לבן. בחירת ארונות המטבח בצבע לבן לצד שיש בגוון שחור לבן מעורב יצרו ניגודיות מעניינת ועיצוב כובש. עבודות העץ הייחודיות המאפיינות את סגנון הפרובנס יוצרים תחושת חמימות, שיק ויוקרה. לאורך תהליך העצוב התקיימה הקפדה ייתרה על איכות החומרים, רמת גימור גבוהה, אספקה במועד כפי שנקבע במעמד הזמנת ותכנון המטבח את המשימה קיימה חברת טב מטבחים בהצלחה מרובה.

עיצוב פנים יוקרתי
הפרויקט: תכנון ועיצוב חדר אורחים אדריכלית: אירנה פטרושקו, אדריכלית ומעצבת פנים

מפרט: תכנון ועיצוב חדר אורחים המשמש גם כחדר עבודה. העיצוב כולל את הנדרש לאירוח מתחשב, יוקרתי ורגוע וכולל: מיטה מרווחת המתוכננת בהתאמה אישית וביצור מיוחד, ארון בגדים גדול, כוננית וספות. עיצוב החדר במראה סולידי ונקי, קיימת התייחסות לתאורה המובנת בראש המיטה ושומרת על סגנון קלאסי. החדר מוקפד אלגנטי ורומנטי, בגוונים חומים, ריהוט קלאסי המשוא מראה יוקרתי. הנישה מעוצבת בלוחות עץ עם תאורה מובנת, בין הלוחות משולב ריפוד רך, נעים. כל עבודות הנגרות סופקו ע"י חברת Beno Kitchens באיכות מקסימאלית.

עיצוב פנים ייחודי
הפרויקט: תכנון ועיצוב חדר הורים אדריכלית: אירנה פטרושקו – אדריכלית ומעצבת פנים

מפרט: תכנון ועיצוב חדר הורים יוקרתי בנגיעה אישית ואומנותית. המיוחד בחדר השינה היא מיטה גדולה ורחבה הממוקמת על במה בתוך נישה. בתוך הבמה מוסתרות מגירות אחסון הנותנות פתרון מעוצב לבעיית האיחסון המאופיינת כמעט בכל בית. הסגנון התבקש לקיים שילובים שונים עם טקסטיל כגון: וילונות, כריות, כיסויי מיטה העשויים מבדים יוקרתיים המשלימים את המראה הכללי והייחודי שך חדר ההורים. העיצוב אישי במידות מיוחדות ע"פ דרישת הלקוח ונתוני מרחב, את הנגרות המושלמת סיפקה חברת טב מטבחים באיכות ובמועדי אספקה מדוייקים.