חיפוי זכוכית למטבח

קטלוג מטבחים
העיצוב הרווח בבתים בישראל שם את המטבח כמקום מרכזי משני אחרי חדר המגורים. למטבח הישראלי ניתנת המון תשומת לב בעיצוב ותכנון הבית. טרנדים עיצוביים של מטבחים משתנים ומתחדשים לעיתים תכופות, כאשר הדגש העיקרי הוא על חיפוי קירות המטבח. אם בעבר היו דואגים לצפות את קירות המטבח בקרמיקה, הרי שהיום, יותר ויותר מטבחים חדשניים מגלים כי הזכוכית היא חומר לציפוי הקיר המספקת גם מגוון סגנונות עיצוביים וגם מבחינה פרקטית היא מגנה על הקירות מכתמי שומן ורטיבות, קלה לניקוי ועמידה לאורך זמן. מה הם היתרונות והמבחר הקיים לחיפוי קירות המטבח מזכוכית?
למה זכוכית למטבח?
הזכוכית המיועדת לציפוי הקירות במטבח היא זכוכית שעברה ליטוש וחיסום, עמידה בפני טמפרטורות חום גבוהות. מדובר בזכוכית עבה, אך לא כבדה מדיי. הזכוכית לציפוי קירות המטבח עוברת תהליך של הוצאת העופרת ממנה על מנת להעלים את ההשתקפות היוצאת ממנה. קיים מגוון שלם של צבעים של הזכוכית לחיפוי. את חיפוי הזכוכית ניתן להתאים לכל מטבח, כיוון שמתאימים את החיתוך על פי מידות. קירות מצופי זכוכית קלים יותר לניקוי כיוון שלא קיימים חריצים הצוברים שומן וברבות השנים נסדקים. אפשר לנקות במים רותחים וסבון וכך מוסרים כתמי השומן מהזכוכית והיא נשארת מבריקה ובוהקת. המטבח מקבל מראה כללי מודרני ואחיד.
מה הם סגנונות העיצוב הקיימים למטבחים עם קירות זכוכית?
כאמור, ניתן לצפות את הקירות בגוון אחיד בצבעים שונים. החל מגוונים שונים של לבן ועד לצבעי מאט או מטאליים. יחד עם זאת, קיימת אפשרות של הדפסה על זכוכית המטבח באפשרויות בלתי מוגבלות. ההדפסה עמידה בפני לחות וחום וניתנת לניקוי בקלות. ניתן לייחד את קירות המטבח על ידי הדפסת תמונות שונות על הזכוכית המצפה אותם בתנאי שאיכות ההדפסה היא איכותית ומחומרים עמידים.
רוצים מטבח בסגנון מיוחד?
תחום עיצוב הבית עושה שימושים רבים בזכוכית. עם כניסת חומר הגלם הזה לעיצוב המטבח, ניתן לספק פתרונות עיצוב ותחזוקה של מטבחים בדרכים יצירתיות ומיוחדות, ובאפשרויות בלתי מוגבלות. ניתן להזמין חיפוי זכוכית חלק בגוון אחיד, או זכוכית מודפסת. קיימות שתי טכניקות להדפסה על זכוכית. האחת היא באמצעות מדבקה עמידה והשנייה היא הדפסה ישירה על המשטח.
חיפוי זכוכית של Beno-Kitchens מטבחים מעוצבים
טב מטבחים מעוצבים הינה חברה מובילה לעיצוב ובניית מטבחים בעלת ניסיון רב המציעה סגנונות שונים של עיצוב. בזכות השימוש בחומרי גלם איכותיים בייצור חסר פשרות והתאמתם לסגנון הישראלי ולאורח החיים בארץ, שירות מהיר ואדיב, המתחיל בתכנון המטבח בבית הלקוח עצמו ועד להתקנתו לשביעות רצונו.