חידוש מטבחים

קטלוג מטבחים
כאשר מדברים על חידוש מטבחים, הכוונה היא להחליף את המטבח הישן בחדש. הרבה לקוחות מתעניינים מבקשים שיפוץ של המטבח הקיים כאשר למעשה הם אינם מודעים לכך שחידוש המטבח יכול לעלות להם פחות והם נהנים ממטבח חדש לגמרי. במאמר הבא נסביר מדוע כדאי לחדש מטבח מאשר לשפץ אותו.
מה כוללת עבודת חידוש המטבח?
הצעד הקל ביותר עבור נגרים ומעצבי מטבחים בבואם לייעץ ללקוח מה כדאי לו לעשות עם המטבח שלו, הוא לפרק את המטבח הקיים מהיסוד ולבנות במקומו חדש. זה גם רווחי יותר. חשוב שתדעו כי קיימת האפשרות לחידוש מטבחים, אשר יכולה לספק מענה מספק ואינו דורש עבודה מורכבת מדיי. חברות לעיצוב ותכנון מטבחים מחזיקות ברשותן תוכנה לעיצוב מטבחים. התוכנה מדמה את נראות המטבח לאחר ביצוע מספר פעולות חידוש בתלת ממד ונותנת ללקוח חוויה יותר מוחשית לגבי תוצאות החידוש.
מה הן האפשרויות הקיימות לחידוש מטבחים
ישנם 3 סוגים של חידוש ארונות מטבח.

מראה חיצוני – המיועד למקרים בהם נפח האחסון בארונות הוא מספק אך ויזואלית, אינו מתאים יותר. במקרים אלה ניתן לקחת את מידות הדלתות הקיימות ולהחליף אותן, או לצבוע אותן ולהחליף ידיות.
פירוק הארונות הקיימים והתקנת ארונות חדשים – במקרים בהם הלקוח מבקש לשנות את נפח הארונות אפשרויות האחסון וסדר המגרות, ניתן לבחור ממגוון ארונות מטבח את הארון שישליט סדר במטבח שלכם בצורה אופטימלית ויספק פתרונות מתקדמים לשימור ואחסון אוכל או כלי המטבח.
חידוש כללי מקיף – מדובר כאן בחיפויי קירות חדשים, הוספת ארונות אם צריך, מדפים, הזזת מיקום התנור והכיריים ואביזרים חדשים למטבח.

מדוע כדאי לחדש את המטבח ולא לשפץ או לקנות חדש?
כאמור, חידוש המטבח זו פעולה שעלותה נמוכה יותר מאשר שיפוץ או פירוק. לחידוש יש מספר דרגות כפי שציינו קודם לבחירת הלקוח שהוא יכול לבחור בהתאם לתקציב. היתרון העיקרי הוא שמתקבל מראה של מטבח חדש לגמרי בעוד שהמבנה הבסיסי של המטבח הישן ממשיך לשרת את הלקוח.
Beno-Kitchens מטבחים מעוצבים למראה חדש של מטבח מעוצב
אם אתם רוצים ליהנות ממטבח חדש ומפתרונות אחסון מתקדמות, תוכלו לחדש את המטבח בטב מטבחים מעוצבים. לאחר שביקרתם באתר וראיתם גלריה שלמה של מטבחים, וודאי אתם מבינים כי לחברה יש את הידע הכלים והניסיון לספק כל עיצוב המוצא חן בעינכם למטבח.