ארונות מטבח

Glass-cladding-Kitchen
מטבחים מעוצבים של Beno-Kitchens מציעים לכם מגוון רחב של דגמים ייחודיים למטבח האמריקאי. מטבחים איכותיים מחומרים מעולים ופתרונות אחסון מפתיעים. להצעת מחיר כתבו לנו:

    קטלוג מטבחים
    ארונות המטבח הם חלק חשוב ובלתי נפרד מעיצוב המטבח והבית. ניתן לאחסן בהם מוצרי מזון ומצרכים, כלי בישול והגשה ועוד פריטים רבים נוספים. חשוב לבחור ארונות מטבח איכותיים העשויים מחומרי גלם עמידים בפני שחיקה, ויש להתאים את עיצוב הארונות לגוון הקירות והרצפה ולמכשירי החשמל ושאר הפריטים במטבח. כדי לקבל ייעוץ מקצועי לבחירת ארונות מטבח הנכם מוזמנים לתאם פגישת ייעוץ, ללא כל התחייבות מצדכם, עם מעצבי חברת “מטבחי Beno”, במהלך הפגישה תקבלו מידע מקיף לגבי אפשרויות העיצוב שאנו מציעים, בהתאמה למידות מדויקות של מטבח ביתכם, ובהתאמה לחלום שלכם ולטעמכם האישי.
    בחירת המטבח המושלם
    ארגון אופטימלי של המטבח ופתרונות חכמים לאחסון מאפשרים שליפה קלה של מוצרים וכלי מטבח. לכן, חשוב לרכוש ארונות מטבח עם חלוקה הגיונית ושטחי אחסון מספיקים בהתאם לצורך האישי. בנוסף, אנו מבלים שעות ארוכות במטבח לכן יש לתת דגש על נושא העיצוב. בחירת ארונות מטבח מעוצבים מנעימה את השהות במטבח והופכת את חוויית הבישול למהנה ולנעימה יותר. Beno-Kitchens מטבחים מעוצבים מתכננים ומייצרים ארונות מטבח בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם במטרה לספק לקהל לקוחותינו פתרונות חדשניים ומתקדמים בהתאמה אישית לצרכיי הלקוח.
    מבחר סגנונות מטבח
    ארונות מטבח לא מחליפים כל שנה לכן חשוב לבחור ארונות מעוצבים, איכותיים ועמידים המיוצרים מחומרי גלם מעולים, ניתן לשלב במטבחים דלתות זכוכית, מנגנוני הרמה ופתיחה עם צירים מפלדת אל חלד ועבודות פרזול ברמה גבוהה. אנו מציעים שלל סגנונות ועיצובים של מטבחים אקסקלוסיביים, לרבות מטבח כפרי, מטבח לבן, מטבח מודרני, אי למטבח ומטבחים קטנים.